weet iemand een site waar je gratis je huis kan inrichten met echte meubels?

ik zoek een site waar je gratis een huis kan inrichten met echte meubels

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.7K
Ritsuka
12 jaar geleden
moet je wel eerst een huis hebben, en een vrachtwagen om de meubels er naartoe te verhuizen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha nee ik bedoel gewoon een site om voor de lol in te richten hahah
Ritsuka
12 jaar geleden
jij wilde graag echte meubels ;)

Antwoorden (3)

Floorplanner is een goede site. Het is gratis, nuttig en het ziet er ook nog eens mooi uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind sweethome 3D wel handig helemaal gratis en heel simpel en ook kamer meteen in 3D te zie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik Roomsketcher en ben daar zeer tevreden over.
U kan daar werkelijk alle kanten mee op eens u er een beetje vertrouwd mee bent. Er is ook een leuke camera welke u kan verplaatsen, inzoomen,verhogen, enz om zo een preview te zien welke u ook nog eens kunt opslaan op uw PC of uitprinten. Legio meubeltjes, behang,gordijnen,tapijten, schilderijen, decoratie, enz.
Zie ook maar eens naar een ontwerp welke ik in +/- 6 uur gemaakt heb en zeer waarheidsgetrouw.
Uren plezier, veel succes.